Saturday, April 19, 2014

Kali Pertama


Assalamualaikum ....

Akan aku mulakan bicara,
Yang sedih dan terluka,
Pelbagai dugaan dan ujian untuk aku,
Inilah ujian dari Allah SWT untuk hambanya.
Walaupun cuma ujian sekecil kuman,
Aku terima dengan sekuat-kuat jiwa,

Pada mulanya, aku memandu pacuan empat roda,
aku membawa seorang sahabat ke kota bersama,
niat aku hanya beriadah,
tetapi....
datangnya satu musibah.


Satu hentakkan dan geseran yang sangat kuat. 
Akhirnya kecundang kerana cuba membaham lori yang berada di tepi jalan.


Ini adalah kali pertama dalam Sejarah hidup aku.
Aku mengharap perkara sebegini tidak akan berlaku lagi.


0 Penulis:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

© Hak Cipta Terpelihara Mimpi Bahagia Nyata Duka 2014.
Templates ini telah direka oleh Enny Law dan diubahsuai oleh Kay.